Secret Garden

Running Man
Friday 30 May 2014  |  5/30/2014 11:47:00 am  |  0 said


Assalamualaikum ~
ohheyyy y'all!!! salam Jumaat. . . tapi aku post ni kire hari sabtu lah lepas midnight...
rutin biasa. memang tgk Running Man lah kan tadi. eps bape tah, yang 2NE1 ,2PM n MYSTIC89 join. ahaha. lawakss gila. k.

once aku sebut running man ni mesti ade yg anti kpop mule la gelabah. erhhh.

  • rnning man bukan kpop
  • runningman variety shows
  • sekadar hiburan

haha. bile tgk runningman ni. same je mcm cerita biasa yg lain. tapi aku tak paham kenape ble sebut je. mula lah ade yg pertikaikan. ok. bygkan kau tgk cerita Betol ke Bohong CTH. then aku bash gila2. humph. mesti korang pon cam. eh kenape gelabah sangat ni. hakhakhak. tapi selalunye kalau org kutok org korea ni. satu je. aku cakap. jangan risau. mamat korea tuu bukan bole buat stok laki pon. sape je na mamat yg tak kental. lain la macam jejaka melayu kita kan . #puji.hiks lagipon korang. runningman seminggu sekali je. kenape nak marah sgt sampai libatkan agama. humph. :'/

lagipon. kepada yg anti gila kt kpop ni. hormat la minat org lain. yg korang dok kutok muka derang cam !@#$%^&*( tu. humphh. macam tak patot la sebab derang manusia jugak. lgipon tak semua yg addict ngan korea ni. contoh mcm aku. bile sebut

"tengah tengok runningman"

mesti ade je yg mula kutok depa pondan lah . ape lah.tak dinafikan. ade gak group kpop acah2 kiut. tapi biarlah mereka.

 #aku ade penah nampak sekali ade org edit gamba yg male kpop group ni dea nampak macam tahi... agak biadap lah. sesama manusia kan?#

then paling aku bengang bile org ckp "lifeless" -.-
ok, cuba bandingkan situasi ni . kalau aku cakap

"tengah tengok Temptation of wives"

takda pulak kata apa. asal korea je kan . yang anti korea ni dok kalot. haha. then bile sebut je. nama ahli runningman. mule la ade yg pertikaikan. cakap buat ape dok hafal nme artis korea. beb, dah kite tgk tv. nora danish,nasha aziz, alif satar dsb, kite otomatik je kenal kan. takan nak blok teros bende tu. otak dah set benda sekeliling.kalau tak cane kau nak ingat bende sekeliling.

tapi buat yg addict gila ngan kpop ni. kurangkan lah. jgn la pertahan kan sgt artis korang tu. buat derk je. kan. aku bukan apa. selalu jugak aku tgk kpopers ni over. edit sane sini. addict sgt. humph. slalu tgk org kpop kene pulau. ape salahnya runningman tu. funny ape.sebabkan derang org korea. p bantai hina cukop2. oh tak. bukan cara kita/.

konklusinya. sudah sudah lah gaduh pasal kpop ni. n jgn la addict sgt ngan kpop ni. bkn ta boleh. tapi jgn la addict smpi org kutok sikit., mulalah perang. hahaha

mohon maaf andai tersilap bicara. mesti ade jugak yg marah.tapi aku bukan ape. aku cume nak backup orang2 yg suke tgk runningman ,tapi tak minat KPOP., plus runningman seminggu sekali je ape. takde selalu pon hadap. haha. lagipon aku tengok sakan betol kpopers n anti kpop gaduh. padahal mamat2 korea rilek taktau apepon pasal korang.kan. derk je. keep calm n live ur life.
mohon jangan bash aku ye. aku atas pagar. tak sokong mane2. PEACE. 
akhir kata. Jauhi lah daripada maksiat.heee. aku cuma tengok TV ja pon. taknak la sampai kene kutok.hina bagai. i'm sick of it.
Assalamualaikum~~




Thanks for reading :)




Past  |