Secret Garden

Kerabat Giant
Tuesday 27 May 2014  |  5/27/2014 10:27:00 am  |  0 said

556 | via Tumblr

Assalamualaikum~ sini aku nak cita sikit. pasal mase aku keje dulu. dekat 5 bulan gak aah aku keje. sementara tggu tawaran belajar. mase aku keje ni memang ramai baik ngan aku. tak tau lah kot baik olok olok kan but still aku syang mereka. haha

sepanjang aku keje kat sini , bende comman aku slalu dapat. makanan kasih sayang . derang slalu denga cite aku. hakhakhak. tak macam aku kat pizza dulu. sume asal boleh nak merusuh. aku agak aa . maybe sbb yg keje kat kiosk ni sume nye pompuan . KOT .

oh lupe nak mention. aku keje kiosk minyak wangi kat giant senawang.

boss pon superb bakhang., blanje pizza lah, kfc la, ayam pandan lah. pastu complaint aku gemok -.-

tapi kecik ati gak aa sbb ade skali aku bg dea jeruk. mati2 dea tanak. kkkkkkk FINE

hari last aku keje. sebak gak aa. haha kononnnnnnn

sepanjang aku keje kat situ, derang bestttt sangat. kadang2 kongsi kerenah customer. customer mcm2 perangai woiiii. sabarr je lah.

hari last aku keje akak2 sayang belanje makan. huhayyy. mane tak gemok. sume pakat blanje maknnn je -,- haha k la . na smbg post lain . aku pelik cemane org lain leh post pepanjang -,-


#jeles.kbye




Thanks for reading :)




Past  |  Future