Secret Garden

#4 Days challenge: 7 things that cross my mind a lot
Thursday, 20 June 2013  |  6/20/2013 10:11:00 pm  |  0 said

text | Tumblr


Salam ~
Penattt gila ! Baru je balik dari sekolah . Oh lupa bagi yang belom tau lagi umur aku , aku ni pelajar sekolah lagi. SPM tahun ni (2013) .belom boleh kawin lagi. .
Sekarang ni jerebu punya cerita. Memang every year sumatera (kalautaksilap) mereka akan bakar ladang untuk tanaman baru *itu yang diaorang cerita lah kan. Kat muar dah tutup sekolah . Aku ni kelas tingkat atas. Tadi pedih nau lak mata aku . Plus kulit kat tapak tgn aku lg mengelupas. Apa punce tak tau lah. Tapi sederet meja aku suma mengelupas tpak tgn . Sahabat sejiwa kata kauu.
Eh! Macam dah melencong ke kutub utara pulak kesah aku ni. Agak² yg nak baling kerusi tu baling lah . Paling terok pon lappy korang yg crack.xP.
Okay 7 things that cross my mind a lot. Benda ni kira macam perkara yg selalu terlintas lah kan? Heee . Cam segan pulakk.
1. Thinking a married life with that guy who take my breath away. *the things that will never ever goin to happen.*
2. Mathematics
3. Outfits
4. Mc'donald
5. What my future hubby doing right now? who is he? Have i met him?
6. Berapa lama mase lagi aku akan hidup.
7. Allah s.w.t
7 things complete! 4 days down .6 to go !

Labels:





Thanks for reading :)




Past  |  Future